Zaváděcí akce na nové poloměkké granule LandFleisch s 70% masa !! Nakupujte zde

Nobby

Nobby

Známá německá značka chovatelských potřeb) byla založena v roce 1991, jako výrobce potřeb pro chovatele ptáků (původně pod značkou CéDé). Velmi rychle však rozšiřovala svůj sortiment o potřeby pro psy, kočky a hlodavce. V roce 2003 se firma přejmenovala na Nobby Pet Shop a zavedla novou značku Nobby. Od té doby se firma Nobby stala jedním z největších a nejznámějších producentů chovatelských potřeb v Evropě. Značka Nobby je známá velmi širokým sortimentem (potřeby pro chovatele psů, koček, hlodavců, exotických ptáků a akvaristiky) a výjimečnou kvalitou produktů ve srovnání s jinými pet značkami.

Neuvěřitelně široký sortiment
Když se rozhodnete zásobit Vaši prodejnu výrobky značky Nobby, nabídneme Vám tak široký sortiment produktů. Umožňuje to více než 6000 produktů v nabídce Nobby. Značka Nobby se o Vás postará tak, že už nebudete muset sáhnout po jiné značce. Několik fotek zboží naleznete v galerii.

Top kvalita
V čem se odlišují výrobky Nobby od výrobků konkurenčních producentů chovatelských potřeb? Mimo jiné je to jejich kvalitativní zpracování. Nobby výrobky disponují zpracováním detailů (šití, kvalita materiálu, střih, spoje…) s cenově srovnatelným konkurenčním výrobkům a vychutnejte si pravý zážitek z výrobků Nobby.

Top design
Nobby Vás překvapí špičkovým designem svých produktů. Výrobky s moderním designem na jaký jsme zvyklí jen při drahých designérských značkách najednou můžete nakoupit u Nobby spolu s běžnými produkty a hlavně za velmi dobré ceny. Nobby každoročně aktualizuje katalog a vždy přináší špičkové designérské novinky. Nechte Vaše zákazníky vybrat si z toho nejlepšího.

Vynikající maloobchodní marže
Nejen že Vám produkty Nobby poskytnou konkurenční výhodu v podobě špičkové kvality a moderního designu, budete velmi spokojeni i s cenami. Uvědomujeme si, že pro rozvoj Vašeho obchodu je nutné, abyste měli dostatečný maržový prostor. Proto neustále optimalizujeme naši obchodní politiku tak, abychom mohli poskytovat obchodníkům stále větší prostor pro jejich obchodní zisk.